empo

Alla inlägg under december 2010

Av Emelie - 31 december 2010 21:49

  

Av Emelie - 30 december 2010 11:00

Har ni några nyårslöften som ni ska avlägga.. Äta mindre godis, bara godis på helger, börja plugga dag ett på nya kurser eller börja träna mer regelbundet.... Finns ju massor man kan lova...

Men jag har upptäckt att för min egen del är det ingen större ide att ge dessa löften för det går ett litet tag sen har jag brutit dem i alla fall...

Hoppas ni har bättre diciplin på er själva, önskar att jag hade det.


Men man ska vara glad och nöjd så länge som man är frisk och har bra människor omkring sig som gör en lycklig, det betyder mest av allt.



Av Emelie - 29 december 2010 20:31

Har fått ett habegär efter en Ipad, har varit inne på life & style och kollat och lekt med ipaden   

Men det står mellan en Ipad och en Alexa bag, beslutsångets.... 


                       

Vill ha!

Av Emelie - 29 december 2010 19:24

Hoppas ni haft en trevlig och mysig jul   Har haft världens bloggtorka, inget spännande att skriva om...


Snart dax för nytt år, vi har varit och inhandlat allt till vår nyårsmiddag, det blir tre små olika desserter    mmm

Så imorgon ska det bli en tur till ikea och köpa lite glas som vi kan ha våra desserter i...


Har i alla fall läst ut min bok som jag fick i julklapp Carrie diares, handlar om Carrie Bradshaw innan hon flyttar till New York... Något för alla som gillar Sex and the city.


                                   

Av Emelie - 23 december 2010 09:04

Har packat väskan så nu är det bara att packa ner julklapparna sen bär det av mot Hagfors för att fira jul med alla nära och kära : )


God Jul allesammans!


  

  

Av Emelie - 22 december 2010 19:14

Har bakat julgodis idag, kola med limesmak och mozartkulor : ) Tror det blev en hel årsförbrukning av kola så vi har så det räcker tills nästa jul.. 


  

Av Emelie - 20 december 2010 22:15

Börjar lite smått få lite julkänsla, har varit ute och shoppat julklappar idag och packat in dom i vackra paket.. När jag hade gjort det blev jag sugen på att fram julgranen som jag hade tänkt att skippa i år, så ner i förrådet och fram med granen.. som nu står klädd och klar och lyser fint med julklapparna under : )


  

  

Av Emelie - 19 december 2010 16:45

Redan fjärde advent om fem dagar är det julafton.. Ska ta en vända på stan imorgon med Elin och se om jag hittar några klappar : )

Ska krypa ner i soffan och söndagsmysa framför tv:n det är jag värd efter att ha skrivit klar min rapport om köpbeteende idag : )


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards