empo

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emelie - 31 oktober 2010 18:33

Dagen började bra med träning på sats med C, sen har det blivit plugg och en fika på stan med Elin, alltid mysigt : )

Lovade ju att visa vad morfar fick i födelsedagspresent, det blev en bok: På spåret. En bok med 2500 frågor inom olika ämnen från tv-serien på svt, det är alltid lika svårt att köpa presenter till någon som redan har allt och inget önskar sig.

Mormor hade laddat upp med massa god mat och tårta, kan inte bli bättre : )


Ha en mysig kväll..


  

Av Emelie - 30 oktober 2010 08:57

Har sovit som en prinsessa inatt i mina nya sängkläder som jag invigt : ) Nu ska det bli frukost, sen bär det av mot hagfors....

Ha en bra dag!



Mina nya söta sängkläder : )

  

Av Emelie - 29 oktober 2010 21:08

Tänkte jag skulle testa att börja blogga.. Får se om jag har något intressant att dela med mig av..

Har haft fullt upp idag, pluggat till min tenta som jag har nästa vecka i skatterätt... lika tråkigt som det låter, jag lovar : ( 

Har även varit ut på stan med lillasyster för att köpa present till morfar vars födelsedag ska firas imorrn.. Mormor ska bjuda oss på mat, mums.

Sen har jag varit på en mysig middag på tempel med E, och ätit supergod mat : )

Kvällen avslutas framför idol, ska upp ganska tidigt imorrn för att hämta upp mamma och åka hem till hagfors och mormor och morfar...


Trevlig kväll på er...


  

Här är morfars present.. vad paketet innehåller får ni se imorgon : )

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards